WULFF & KABANGU

En kunstnerisk tilgang udmunder sig til en unik webshop

wulff-kabangu-billede cases

Projekt

Webshop

Branché

Kunst

Platform

Shopify

WEBSHOPPEN SOM IKKE MÅTTE LIGNE EN WEBSHOP

PROCESSEN MOD MÅLET

Samarbejdet med Wulff & Kabangu er opstået på grund af den fælles vision, om at se de samme ting i flere forskellige perspektiver, hvilket også har gjort samarbejdet til en sand fornøjelse.

VORES ROLLE

Webdesign

E-mail marketing

"Vi synes det har været et godt og rigtig nemt samarbejde. I forstod hurtigt hvad vi ville med hjemmesiden og det har bare givet et rigtig godt resultat og en dejlig nem process!"

MARIA WULFF, EJER

Wulff & Kabangu forside mobil
Wulff & Kabangu kollektionsside mobil
Wulff & Kabangu side

WEBSHOP

Grundstenene for webshoppen var, at designet og den visuelle oplevelse skulle være de vigtigste parametre. Det har udmøntet sig i en atypisk webshop, hvor design og den visuelle oplevelse er blevet sat over traditionelle tiltag.

Der har været en del overvejelser i forhold til hvordan webshoppen skulle bygges op. Efter en workshop med Wulff & Kabangu stod det klart, at det var vigtigt, at der ikke blev gået på kompromis med deres visuelle identitet. Da det er altafgørende for dem og deres kunder. 

På baggrund af det, skulle der laves en løsning. Der både tog højde for Maria & Jack’s interessere, samt deres eksisterende kundebase og med henblik på skabe den mest konverterende webshop.

Beslutningsfasen for kunderne kan være indviklet især, når det gælder dyre møbler og kunst.
Derfor har det været vigtigt at fokusere på, at produkterne skulle præsenteres på en relaterbar måde.

Det kommer især til udtryk på produktsiden, hvor alle produkter kan ses i et hjemligt miljø. Hvor produkterne oftest ses i sammenspil mellem andre møbler eller kunst. 

Det rette mix af vores datadreven tilgang med Maria & Jack’s unikke passion har betydet at vi nu står tilbage med en webshop, som vi alle er stolte af.

Wulff & Kabangu's kollektionsside
Wulff Kabangu's sign up formular

E-MAIL MARKETING

Wulff & Kabangu vidste allerede inden vi begyndte samarbejdet, hvor langt e-mail marketing kunne drive dem. Det de havde behov for var en klar plan for lead indsamling og segmentering af disse, samt en hjælpende hånd til at definere en langsigtet plan.

Som deres Shopify løsning, så har deres tilgang til e-mail marketing været unik og atypisk for en webshop.

Wulff & Kabangu har en loyal kundeskare, som er bevidst om konceptet og hvad de står inde for. Derfor har det været vigtigt at fastholde eksklusiviteten og det unikke univers, som de har opbygget på Instagram og deres webshop. 


Det har vi bla. gjort med simple sign-up forms rundt omkring på siden – hvor fokusset har været at det skal passe ind i det eksisterende design. Hvor de så efterfølgende er havnet i et flow for at kunne yderligere segmentere dem baseret på interesser.

Det er faktisk det eneste flow, som vi har anvendt – da vi vil mindske webshops følelsen.

Vi kan allerede se store interesse for nyhedsbrevet, hvor vi siden begyndelse har en sign-up rate på 10,44%    

VI HAR SKABT RESULTATER FOR

havanna shoes marketing case

HAVANNA SHOES

SE CASE

pieces-silkeborg-billede cases

PIECES SILKEBORG

SE CASE

wulff-kabangu-billede cases

WULFF & KABANGU

SE CASE

START DIN ONLINE REJSE MED 
WEMAKER

FÅ EN GRATIS & UFORPLIGTENDE SNAK MED OS