Wemaker logo

ES16

Begrænsninger satte stopper for vækst

Projekt

Webshop

Branché

Tøj

Platform

Shopify

MERE OVERSKUELIG OG KONVERTERINGSVENLIG WEBSHOP SKABER RESULTATER

PROCESSEN MOD MÅLET

Med ES16 var der et gensidigt samarbejde, hvor ejeren tidligere har arbejdet for store SAAS virksomheder, havde fuld tillid til vores processorer og implementeringer.

VORES ROLLE

Webdesign

"Det har været en kæmpe fornøjelse af arbejde med WeMaker. Siden start har de været tændte og fuld forståelige overfor mine krav. Deres tilgang til tingene har været med til at hæve standarden for ES16. En kæmpe anbefaling herfra."

Thomas Dybdahl, EJER

Es16 forside
Es16 produkt side
Es16 slidecart

WEBSHOP

ES16 havde helt generelt brug for en forbedret side. Deres daværende setup var opbygget via en gratis skabelon, som begrænsede dem meget i forhold til at videreudvikle deres side. Vi ønskede derfor at opbygge en skræddersyet skabelon til dem, hvor de kunne ændre og tilpasse siden fuldstændig som du ønskede. En af deres store ønsker var blandt andet, at kunne opdele i mand/kvinde og på den måde, at kunne målrette specifikke produkter og produktkategorier til det enkelte køn.


Ovenstående var med henblik på at øge konverteringsraten og generelt give dem en pænere og mere brugervenlig hjemmeside.

OMSÆTNING
0 %
TILFØJELSER TIL KURV
0 %
KURV TIL CHECKOUT
0 %
Es16 billede 1

overskuelighed har medført til øget konverteringsrate

Vi har lavet en teamtøjside med fokus på salg til cykelklubber. ES16 sælger nemlig teamtøj til cykelklubber, hvor klubben skal have mulighed for at kunne gå ind og designe og vælge deres cykeltøj som de ønsker det. Førhen skulle de kontakte ES16 og afvente at få tilsendt et katalog- hvorimod nu, hvor de har mulighed for selv at indtaste stylenummer, model og stk. inde på hjemmesiden. Det har øget konverteringsraten, da det er blevet meget nemmer at bestille teamtøj til klubben.

FUNKTIONEN FOR MERSALG

ES16 ville gerne have fokus på mersalg, hvor de kunne sælge strømper & accessories som et merekøb. På den baggrund valgte vi at implementere mersalgs funktionen med en slide-in kurv, som vi med vores erfaringer vidste ville hjælpe på mersalg. 

FRA KURV TIL CHECKOUT​

ES16 havde en del tilføjelser til kurven men de havde problemet med at få dem videre fra kurven til checkout. 

Ved implementering af slide-in kurv, ville det også hjælpe med at få de besøgende videre fra kurven og direkte til checkout.

Es16 billede 2
Es16 billede 2

FUNKTIONEN FOR MERSALG

ES16 ville gerne have fokus på mersalg, hvor de kunne sælge strømper & accessories som et merekøb. På den baggrund valgte vi at implementere mersalgs funktionen med en slide-in kurv, som vi med vores erfaringer vidste ville hjælpe på mersalg. 

FRA KURV TIL CHECKOUT​

ES16 havde en del tilføjelser til kurven men de havde problemet med at få dem videre fra kurven til checkout. 

Ved implementering af slide-in kurv, ville det også hjælpe med at få de besøgende videre fra kurven og direkte til checkout.

VI HAR SKABT RESULTATER FOR

havanna shoes marketing case

HAVANNA SHOES

SE CASE

pieces-silkeborg-billede cases

PIECES SILKEBORG

SE CASE

wulff-kabangu-billede cases

WULFF & KABANGU

SE CASE

START DIN ONLINE REJSE MED WEMAKER

FÅ EN GRATIS & UFORPLIGTENDE SNAK MED OS